Post by ennetmemaging on Mar 7, 2022 12:27:37 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ The Secret Society: Mystery ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ The Secret Society: Mystery IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mange tokens hack ▞▞▞
▞▞▞ The Secret Society: Mystery 2022 version ▞▞▞
Natspillene burde være mere som nat i stedet for at hele rummet er mørklagt.
Jeg elsker, hvordan det at spille dette får mig til at bruge min hjerne mere. som de siger, det holder mig på tæerne. 😂😂🤣🤣😅😅
Jeg ville prøve skjulte genstande. Så jeg downloadede i dag. Jeg prøvede at spille MEN ordene er så SMÅ KAN IKKE LÆSE 😭 JEG ER SKUFFET. GÆTTER JEG VIL TILBAGE TIL MYSTERY MANOR. JEG KAN LÆSE.FIN. Jeg er 67 år, så mine øjne er ikke gode, gør venligst noget for at lave bogstaverne. Debbie Stevenson
den nye opdatering om påskemysterie-puslespillet bliver ved med at gå ned, det fjerner energien og chokoladekaninen, hver gang det går ned.
Antallet af viste annoncer er steget dramatisk. Nu vist efter hvert spil, hvilket gør hele oplevelsen meget langsom og kedelig.
Jeg nyder dette spil. Det er udfordrende. Jeg elsker de mennesker, jeg leger med. Jeg lærer noget hver eneste dag
Dette spil har i dag stadig en femstjernet vurdering, fordi jeg for det første kan lide udfordringen. Det eneste, der kan ændres, er tiden på puslespillene for at komme til et andet sted.To minutter er ikke nok, når man prøver at løse et puslespil, bortset fra at dette spil er så nemt at blive hooked på. P.S Samme femstjernet vurdering og tak for dit hurtige svar.
Jeg blev hurtigt afhængig og er begyndt at ignorere mine andre tidligere yndlingsspil. Desværre har jeg for nylig mistet alle de niveauer, jeg har tjent i løbet af de sidste 6 måneder. I næsten en uge er jeg blevet sendt tilbage til begyndelsen af spillet. Jeg besluttede at vente et par dage for at se, om det går af sig selv.
Fantastisk til at fordrive tiden. Også FANTASTISK for et gratis spil. Jeg spillede dette for længe siden, og det er næsten det samme, men har meget flere dele og brikker i spillet. Hvis du spiller på din telefon er det svært at se. Jeg har den nye galaxy S20FE, og det er stadig svært at se nogle billeder.
Du har rettet et spil, der ikke var i stykker, og har forvandlet et fantastisk spil til et spil, som jeg ikke vil spille igen. Dette var mit yndlingsspil, og det blev til et mareridt. Giv mig venligst besked, når du har ændret det igen.
The Secret Society: Mystery Приключенски iwrn
Sjovt og tidskrævende
Jeg elsker dette spil meget udfordrende
Det er ok, men det er langsomt. Det har været sådan i årevis, det har ikke ændret sig.
Meget godt spil, der får dig til altid at finde efter noget. Men nogle gange føler jeg, at nogle af opgaverne er dumme, især nogle gange blander de ordene sammen og forventer, at du finder ud af det, finder, og alt det, der udføres inden for en kort tidsgrænse, virker lidt svært.
For lille til min telefonskærm, og spillene/udfordringerne blev alt for svære. Jeg er ikke dum, men jeg leger for at slappe af, for ikke at stresse. Dette var overhovedet ikke afslappende for mig, og jeg afinstallerede det efter et par uger.
download Jay's Journey Adventure - Retro Platformer - Apk AMP
Spillet er meget sjovt at spille! Det er bestemt værd at give det et skud! En undergang dog, dette spil går MEGET langsomt, så det bliver frustrerende!
De tilføjede endelig, hvor du ikke mister nogen af dine fremskridt, hvis du skifter telefon. Så glad for at han spiller dette spil igen. Selvom jeg stadig mistede mine fremskridt i fortiden.
The Secret Society: Mystery Piedzīvojumu spēles lzdr
Vær forberedt på at blive irriteret over at spille det samme puslespil igen og igen og stadig ikke få en af de nødvendige genstande.
Teksten er for lille til at kunne læses. Afinstalleret. Hvor længe skal jeg leve med denne anmodning fra et andet spil i mit ansigt, når jeg ALLEREDE prøvede det og ikke kunne lide det?!
dine annoncer er meget vildledende....mens du spillede et spil, kom annoncerne for dette spil frem....det viste smukke scener og meget levende farver, som jeg elsker i et spil...download det, og det var ikke som i annoncer ... forbedre det visuelle i dette spil eller slippe af med det ....🤔
Dårligt spil! Har spillet i fire særlige begivenheder og kan aldrig få mere end 17 ud af 30! Uanset hvor meget jeg spiller bliver det aldrig over 17. Kan spille mange gange og ikke finde noget.
Spændene
Det kunne være mindre kaotisk. Spillet er meget uorganiseret. For meget hoppe rundt på opgaver.
Vil ikke opdatere Nyder spillet, men nu står der, at jeg skal opdatere. Jeg klikker på linket; det tager mig til app store; Jeg klikker på opdater, og der sker ikke noget.
Jeg plejede at være afhængig af dette spil. Jeg downloadede det første gang, da jeg fik min 1. gen-kindle tilbage i dag, og det var fantastisk. Jeg har ikke spillet i omkring 2 år, da den kindle er smerteligt langsom. Men jeg har nu fundet ud af, at den er her, så jeg brugte 2 smertefulde timer på at oprette en g5-konto for at overføre mine fremskridt... Kan ikke lade et niveau 38 gå til spilde😁. Men nu er jeg super spændt på at begynde at spille igen, håber det stadig er et fantastisk spil🤞
Dropdom - Jewel Blast પઝલ rld
Haunted House Secrets Hidden Objects Mystery Game
Guy's please lav noget med opdateringer, kan du kun tilføje begivenheden uden at slette de vigtigste spilressourcer? Fordi det er spild af tid hver måned at downloade ressourcer med begivenhed. Ret det venligst. Tak skal du have!
The Secret Society - Hidden Objects Mystery, Download, 4.4/5 ... Now, press the Install button and like on an iPhone or Android device,
The Secret Society: Mystery Seikkailu zphr
Af en eller anden grund vil spillet ikke lade mig logge ind på min gamle konto igen. Jeg elsker dette spil, og jeg kunne godt lide, hvor langt jeg var nået før, men nu lader det mig ikke få mine fremskridt tilbage, selvom min konto stadig har beviser for, at jeg har alle mine tidligere priser. Så meget som jeg elsker spillet, er dette meget irriterende. Jeg kan ikke lide at starte forfra, når jeg endelig nåede over niveauet halvfjerds. Rediger: Hurtig rettelse er bare at slette og gendownloade appen. Det giver dig alle trinene til at indløse din tidligere konto.
Jeg har spillet dette spil i årevis, og jeg elsker det! Jeg elsker det nye sted hver måned. Det gør det spændende. Jeg elsker, at det ikke er så svært nogle steder og mere udfordrende andre. Kunstværket er fantastisk. Jeg føler, at det er godt tænkt. Fantastisk spil for alle aldre over 10 måske.
Elskede dette spil, men er ved at ændre tingene. Jeg var ok, som det var, så lad det være.
Det er et fantastisk spil..
Ikke godt spil til mobiltelefoner. Scener og type for små. Kun lige startet det, så jeg er stadig ved at finde ud af det.
Det er sjovt, men når jeg prøver at spille Ancient Library, lukker det bare mit spil og bruger min energi. Lader mig ikke spille det gamle bibliotek. Gør stadig det samme...kan ikke spille gammelt bibliotek..kom nu ordne det venligst!!
Det er en fantastisk app, jeg downloadede for år siden, da jeg var barn, fandt den igen for nylig og formåede at føle den samme magi og nydelse som dengang...meget få spil er i stand til at gøre det, anbefaler bestemt denne.
Jeg elsker dette spil. Det skjuler genstandene, så du virkelig skal kigge, så det holder spillet spændende. Har spillet i timevis. Vil anbefale dette spil til alle, der kan lide at spille skjulte objekter. Coo Doos til udvikleren, der skabte dette spil.
Som at have så mange skjulte objektscener med fantastisk grafik og varierende sværhedsgrader, samt andre typer gåder at løse. Dejligt at kunne lege med venner og hjælpe hinanden videre.
Jeg har ikke spillet dette spil i årevis. Nu har jeg en tablet igen og nyder dette spil lige så meget som tidligere. Det bedste af de "skjulte objekt"-spil, jeg har prøvet
siden jeg ændrede påsketemaet, virker mit spil ikke længere. Jeg hader at afinstallere og miste alle mine fremskridt, men i dagevis har det ikke virket. det er meget frustrerende. Hver gang dette spil foretager ændringer, har jeg problemer, ser det ud til. det vil ikke lade mig gå på sybutikken, og klipper af efter 30 sekunder nu. ret venligst dette! Jeg elsker dette spil. ændrer min vurdering fra 3 stjerner til 1 stjerne, og jeg afinstallerer spillet. det vil ikke virke, og jeg er træt af det. Jeg har givet masser af feedback uden hjælp, så jeg er færdig.
Snydekoder fra A-Z | Snydekoder / Cheats til spil
Jeg nyder dette spil, men det er lige meget, hvad jeg prøver, jeg kan ikke sende gaveartikler! Jeg kan mange indsamlingsgenstande, men ingen gaveartikler. Spillet vil fortælle mig, velkommen tilbage, straffe for at være væk for længe (ikke sikker på, hvor lang tid det er) og så fortælle mig, at jeg kun kan sende 1 gaveemne om dagen, når jeg prøver at sende gaver til venner!
Dette spil er en fantastisk måde at slappe af og stresse af på. Jeg syntes spillet var meget sjovt og til tider lidt udfordrende! Hav det sjovt!! Og nyde!
Nogle billeder er meget mørke, svært at se nogle af dem
God grafik som de forskellige spiltilstande