Post by ennetmemaging on Mar 7, 2022 12:30:35 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Will Hero ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Will Hero IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod obegränsat alla ▞▞▞
▞▞▞ Will Hero 2022 version ▞▞▞
Riktigt kul men för många annonser och inte så många saker att göra!
Det här spelet kunde underhålla mig i en timme...OM det hade mer att göra, för när du dör 20 gånger så känns spelet enkelt. Även om det lade till äventyrsläge har du bara 3 chanser per dag.
Idk Om detta är ett fel men mina vänner får 300 på portalen och får husdjuret. O fick åttahundra och gjorde det inte. Och om du tittar på en video för att låsa upp en kista, fungerar det inte. FIXA DET HÄR SPELET!
Kul, men Halloween-evenemanget är lite BS. Släpp fler kistor! Blir frustrerande eftersom reaper verkligen tvingar din löptur att ta slut, till skillnad från piratvärlden.
Förfärlig! Det här måste vara det svåraste spelet överhuvudtaget, orcher dödar dig nu på det enklaste sättet, det är allt jag säger
Bra spel😄. Men gör kontrollerna bättre Det är väldigt svårt att kontrollera ibland.
har mer än 100 problem med detta jag vet att du försöker göra det utmanande men du får 2 chanser att komma tillbaka till livet spelet är alldeles för svårt jag vill ha hårt men inte extremt svårt jag har försökt få tag på falken men det ger inte du en ny chans att komma tillbaka till livet ger dig bara 1 och 5% för en andra gång, det här är inte mörka själar varför har den andra chefen så mycket hälsa också när du trycker för att röra mig, jag känner att det är lite för mycket jag fortsätt dö, jag försöker inte vara oförskämd utan skräp👎👎
Jag älskar det men jag vet inte varför det är som en ljud- eller musikgrej i bakgrunden som följer mig överallt som när jag öppnar andra appar och låter den här appen öppna, det finns fortfarande ett ljud där och det gör mig obekväm och när jag stängde appen slutade det . Fixa det här.
Det här är roligt att spela Det enda är att det finns många annonser
Dåligt spel bara dåligt, spela det inte ens det enda bra är vapnen och det är allt
Jag gillar verkligen inte hur orcherna började använda emojis och hur när du inte spelar på en eller två dagar tar det prinsessan iväg och du måste vinna tillbaka henne IGEN och igen och igen tills o gissa vad?!?! HUR MAN FÅR ELF ÄR OMÖJLIGT!!!!! En stjärna bara före det håller mina yngre verkligheter underhållna.
det finns inga annonser och spelet är fantastiskt men när jag försöker ladda en annons fungerar det inte men allt från det är det fantastiskt!
Will Hero Arkadne igre llqc
Jag gillade det här spelet mycket förra året men slutade spela det. Jag spelade det igen och blev besviken. En sak jag tycker att de borde ha behållit var inga emojis. Det verkar bara störande när de använder 😩 emojin eller i stort sett alla.
jag är ledsen, jag ger bara ett spel en andra chans, men spelet måste tränas och kontrollerna i början var jag lite fast i en timme i spelet när spelet sa "tryck på eller och när jag trycker på eller gör jag det inte tryck på alla jag startade om från början så jag betygsätter den en stjärna för att den är bra men behöver undersökas 🤔🤔🤔
dåligt spel dåliga kontroller och orättvist
Trendy Fashion Styles Dress Up Boshqalar biuj
Jag älskar ärligt talat spelet, det är lite fördröjning när du startar men förutom det går det supersmidigt. Det är precis lagom mycket utmanande och får dig att vilja slå det. Sammantaget ett fantastiskt spel med coola skinn och mekanik.
Ah, det här spelet väcker bra minnen...tillbaka 2018 när det släpptes fick jag det...jag skulle vara på översta britsen i min säng och lyssna på fnaf-musik och spela det här spelet och låta den mjuka varma brisen flöda i mitt rum och bara koppla av. ..jag saknar det, det här spelet är så roligt! Om du letar efter en tidsdödare, tänk på att skaffa det här spelet! Ha det så kul och ha en bra dag!😊
Jag älskar det här spelet. Det här var det enda spelet jag spelade på min veckolånga semester till Spanien och jag hade aldrig tråkigt! Jag älskar stilen, karaktärerna, världarna, vapnen, det är bara bra!
Papperskorgen app. Det här spelet tvingar dig bokstavligen att titta på annonser, men när du dör låter det dig inte. emojierna rasar, ibland dör jag när jag inte ens blir påkörd. Installera inte den här appen om du inte vill bli arg.
Ok, men varför ändrade du från text till jävla emojis
Bestå spelet
Det var lite kul till en början, men du behöver för mycket av en reaktion för att komma förbi de första 8 % av FIRST LEVEL. Jag tycker att spelen är dåliga eftersom det ärligt talat inte är ett "roligt spel" det är precis som ett rage-spel vid det här laget.
Inte bra... Utan annonserna är det omöjligt att få ny hud/hjälm. Dessutom är fällorna och riktigt svåra att passera. Väderkvarnen har 3 blad som är snabba och det är svårt att passera genom den. Betala om du vill koppla av i det här spelet för om du inte gör det är stress vad du får.
För det första är jag ett fan av spel, jag spelade det många gånger men jag önskar att det fanns ett bättre sätt att få skinn och bröstet och kosta lika mycket
Det här spelet är det absolut bästa jag någonsin spelat. Den har ett rättvist system för intäktsgenerering/annons, grafiken är inte överdriven, och spelet är stenhårt, jag önskar bara att du kunde ta dig tid i Halloween-zonen
jag älskar det väldigt, väldigt mycket men det enda problemet är annonserna! även om jag kopplar bort wifi stannar jag där. Jag måste gå dit mitt wifi inte når mig, t.ex. shoppingcenter för att det inte ska finnas några annonser
Ett ganska roligt spel, med några av de mest vidriga pengarna i speltransaktioner jag någonsin sett! Se till att du inte träffar fel del av skärmen och registrera dig för £7 i veckan, gott folk!
JAG SER REDAN EN ADD SÅ MÅNGA GÅNGER!!!!!!!!, MEN JAG KAN INTE FÅ BELÖNINGEN, VAR TÄNKER DU?!?!!!?!!!?!?! 😠😠😠😠😡😡😡😡😡😡😠😠😠😠😠
Dåligt mycket dåligt Du kan inte veta när chefen kommer det kommer bara att släppa och ibland faller golvet i striden bara som att det här spelet är skräp varför skulle yoi göra det som får spelaren att sluta när chefen kommer är det bara orättvist och det andra saker gör en handledning om alla saker du behöver veta som väderkvarnen kan döda dig luftballongen kan få dig att hoppa högre och andra saker.
Det här är ett bra spel överlag, men det är fel och släpar som en galning. Om problemet är åtgärdat kommer jag att ge fler stjärnor
laggy af, alldeles för många annonser, men överlag ok
De gånger du kan återskapa med ett tillägg tar det för lång tid och jag kommer inte att spendera 10 kronor för att återskapa q och max kistor är 5 och när jag hittar en kista jag vill ha kan jag inte få den eftersom commen-kistorna är alldeles för överprisade
Det är kul ibland, när det inte släpar.(Det släpar alltid)
Det är inget fel på spelet men det är lite för många köp i appen som fortsätter att poppa när du har avslutat en runda. I övrigt är spelet bra.
Gjorde en köpt via app och fick inte det jag betalade för. När jag försökte kontakta apptillverkaren var e-postadressen inte giltig. Gör INTE köp på app!!!
Det här spelet är superb.. Jag ska säga er alla som måste installera det här spelet. Vi måste bara klicka och soo vidare. Anledningen till att jag gav den 4 stjärnor är att den har många annonser, men när du kommer att vara på höga nivåer blir annonskvantiteten låg 🔅. Älskar det här spelet mycket..!! ( ˘ ³˘)♥
Will Hero อาร์เคด rqvh
Väldigt roligt spel, det enda problemet jag har med det är det faktum att när du går under en ogre så krossar den dig i luften, jag tror att den bara ska krossa dig när du är på marken men fantastiskt spel!